Documente
Industrii
experiență în domeniu
Clienți mulțumiți
Economisește timp cu șabloane și instrumente gata de utilizare.
Obține toate documentele de care ai nevoie pentru o singură plată, în loc de abonamente lunare.
Construit pentru coach și traineri aflați la orice nivel de dezvoltare, de la cei care nu au încă o afacere la cei care au deja o echipă.
Documentează procesele din afacerea ta pentru a deveni mai productiv și a te pregăti pentru scalare.
Zeci de documente
Peste 50 de șabloane personalizabile pentru a-ți simplifica documentația de afaceri.
Acoperire legală
Documente pentru a funcționa în legalitate în conformitate cu noile norme din România și Uniunea Europeană.
Acces instant
Acces instant la documete ușor de folosit. Downloadează, completează și încasează.
Administrare
Șabloane pentru întâlniri, planuri de afaceri, strategie, proceduri, politici, management și multe altele.
Finanțe
Șabloane pentru bugetare, facturare, cheltuieli, flux de numerar, finanțare, situații financiare și multe altele.
Legalitate
Șabloane pentru contracte de afaceri, termeni și condiții, acorduri, documente de conformitate, notificări legale și multe altele.
Servicii (în curând)
Șabloane pentru serviciul clienți, scrisori, e-mailuri, sondaje, formulare, urmărirea problemelor și multe altele.
Operațiuni (în curând)
Șabloane pentru managementul proiectelor și sarcinilor, producție, furnizori, inventar și multe altele.
Marketing (în curând)
Șabloane pentru planuri de marketing, conținut social media, analize de piață, campanii publicitare și multe altele.
Vânzări (în curând)
Șabloane pentru propuneri, canale de vânzări, forță de vânzări, comunicări cu clienții, cotații și multe altele
Resurse umane (în curând)
Șabloane pentru recrutare, angajare, integrare, evaluări, politici de resurse umane, scrisori și multe altele.
Fă un salt către o afacere eficientă, organizată și profitabilă!
Lucrează eficient și crește-ți productivitatea.
Desfășoară-ți activitatea potrivit normelor legale din România și Uniunea Europeană.
Nu mai plăti abonamente lunare scumpe la servicii lagale
Gestionează ușor relațiile cu clienții, colaboratorii sau angajații prin contracte bine făcute.
Construiește o afacere structurată și bine organizată.
Documentează ușor ce se întâmplă în activitatea ta pentru a fi gata de scalare.
Profitul vine din structură.
Accesează pachetul de documente acum !
- avocat și fondator Level Up Society-
Cu o experiență de peste 20 de ani ca avocat comercial, Dana Marin a lucrat cu zeci de antreprenori din diverse industrii. A văzut afaceri crescând și altele eșuând. Ce a făcut diferența? Nu ideile, nu bugetele, ci consecvența. Dana a învățat că antreprenorii care implementează constant, pas cu pas, sunt cei care reușesc pe termen lung.
Din dorința de a ajuta antreprenorii români să-și crească afacerile într-un mod structurat, a fondat Level Up Society. Acest proiect oferă training și consultanță aplicată, eliminând confuzia și copleșirea din creșterea unei afaceri. Scopul este simplu: să transforme strategiile complicate în pași clari și ușor de implementat, astfel încât fiecare antreprenor să își atingă obiectivele.
Urmărește-ne și pe:
Copyright 2025. AUTHENTIC SUCCESS S.R.L.. All Rights Reserved.